Timglas.

Veronica Timglas.
WHY NOOT :D ?! kanske lämnar mitt kära andersson för ett annat i framtiden? då ligger nog de där bra till.
Såg att en av hockeydamerna i sveriges landslag heter så, och jag blev lite sugen.

Nåja, idag är jag ledig! skönt skönt, ringde just Torsten o bad om en klipptid för min lugg (den ser för taskig ut!)
fick en kl 14 idag, då e bara frågan hur tusan man vill ha de? ja är (somvanligt) sugen på göra nått spännande, finns ju kanske inte allt för mkt spännande då de gäller lugg, och bara lugg..


Men men, de blir nog bra! och för den som orkar 9 minuter är detta ett awesome klipp!


Kommentarer
Postat av: sus

NEEEEEEJ VERONICA! Hon jane i "mammas pojkar" (eller vad hette det?) med JÄTTEBOMBER heter ju för tusan Timglas i efternamn. Du kan inte!!!! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback