ibland så kan man sväva på moln

Sådär då har jag haft mig en minisemester till Uppsala :D
de va AWESOME! jag ville verkligen inte hem, lr jo Tobbe vill ja ju träffa :D men hade gärna stannat typ 1 vecka till, minst, de känns som som ett stort hål då man åker iväg, tillbaka till verkligheten. Skönt o få bara chilla tänka på allt annat kul ist. Åh jag vill tillbaka, helst nästa helg:) <3 ni rock my world!

Sen de här med överraska, skönt att Sussan åtminstonde inte visste ngnting då Matte den jävlen hade råka försäga sig :P men dom kunde ju försöka spela överraskade, emma tror ja blev lite iaf :) men emelie...^^hoho
Aja, skitsamma, de va bästa helgen på länge iaf!

sen blev de lite festlighet på lördagen, lite mkt festligeht tror ja, mådde som en påkörd get på söndan.
men, de va de värt, för emelie stod för plattfall på burgerking! :D

bio hanns de också med, lite oscarsgalan och lite se andreas flyga in i ett skåp, lite youtubeklipp, lite stan lite instängdilägenhetharingennyckelsusfickräddamigocyklatillbyggmax :]
o lite massa maaat :D



Kommentarer
Postat av: Emma

Gryyyyym helg var det babe! :D

Postat av: matttre

Sry Verris!

Visste inte att det var hemligt..

Jag skyller ifrån mig på tokfan! :P

2010-03-10 @ 14:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback