Bara för att ja inte kommer ihåg vad rudolf skrev då han gav bort sollampan, blev de jättelång ist

Idag är det relativt lugnt ändå på jobbet :) Dock är det grått o trist ute, varvat med ca 10 minuters sol varannan timme.
Duktiga jag gick ut o torkade av alla bord o stolar, men förgäves. 10 minuter senare vräkte de ner, igen.
Varför kan man ju fråga sig, igår va nog enda dagen de verkligen inte regnade på hela dagen, då jobbade jag 9h...lagen om alltings jävlighet måntro?

Ikväll ser det ut som de kommer bli festligheter, jag är faktiskt riktigt sugen på o bli sådär äckligt full o dryg som folk kan bli, alla utom jag känns de som^^ kanske beror de på alla spykalas mina yngre dar innehöll. Får se om jag kanske kan roffa åt mig en eller två öl ikväll, plus min vinare .) kan gå kan gå! mina mutor brukar fungera ;)

Dock är jag rädd alla på partyt kommer va toksnygga, o jag kommer se ut som en liten tråk, har inga nya kläder alls o ha på mig! aja, nu ska jag chilla biffen!

hörs ikväll!

puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

"Sol i sinne brun inne - Rudolf"



PUSS

Postat av: pea

hahha din fulla gubbe =D bokade vi nästa helg? ;)

2009-05-24 @ 01:45:04
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback