Kinamat och tvätt

Jag har nämligen ingått en deal, om jag plockar upp tvätten ( som jag förövrigt redan har tvättat halva dagen o varit duktig) då ska ja få kinamat sen:D:D! TAGET! känner mig som ett barn på julafton(okej ja överdrev) men nästan de bästa som finns! tyvärr får jag nog betala min mat själv, men va tusan, ja e hungrig o de va löning idag, så då känner ja mig liite mer rik än vanligt, då kan man fläska på lite extra :)

Sen tycker jag att alla som gillade Twilight ska börja se True Blood. (sen är även alexander my exman med) men han kommer inte förrän i 4e avsnittet! Så den är sevärd inte bara pga han;)



Kommentarer
Postat av: Malin

Helt rätt att du unnar dig lite kinamat, det är du värd!!! :D

Postat av: Malin

och JA, jag råkade skriva eee istf www och trycka enter i förra inlägget ;)

2009-03-25 @ 17:21:23
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååå kinamat, jag och du SKA äta lunchbuffe på tatung när jag kommer hem:D hahha

2009-03-25 @ 22:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback