I have to admit

Jag måste erkänna att jag är nog lite av en medgångssupporter.
Skellefteå Aik gjorde en mkt bra insatts idagens match, vinst mot linköping
-på borta plan! inte illa! 3-0 till aik!!
Bra jobbat!

Måste tillägga en en gång, fan vad skönt det är med träning!
Nu kan man vara trött på riktigt, och piggare på dagen, än så länge (peppar peppar)
Men skönt är det iaf! dock tycker inte mina benhinnor om ansträningen utan säger ifrån, börjar kännas av och själv går ja som det vore poop i brallan^^ men ja gillare :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Verris, det finns fyra saker jag verkligen hatar:

1. Pedofiler

2. Djurplågare

3. Kvinnomisshandlare

4. Medgångssupportrar

MEN (med Tony Irving dialekt;)

jag älskar dig iallafall eftersom jag vet att du inte är någon fullblodad medgångssupporter OCH för att det handlar om ishockey och inte fotboll ;) OCH för att du är typ bäst ;)



Hur som helst var det ruskigt bra att vinna borta mot idag..se till att kirra seger imorgon igen så avgör ni hemma på torsdag :D



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback