Borta bra, men hemma bäst

Tycker nog alla tre, jag tobbe o fanta.
Skönt komma hem o göra ingenting direkt :)

Haft en jättebra helg iaf :) jättekul med fotograferingen, ( bara för att prata om de lite till, som om ja inte redan gjort de ^^, menmen  på bloggen kan man tjata hur mkt som helt^^ lr ) silikonläppar, sotade ögon, helcool frilla o tuffa kläder, stor eloge till brudarna på torsten! :)
Får se hur bilderna blir, spänningen är total!

Sen blev de malå med pizza till middag, en pappa med rött nagellack på fingrarna (nej, inte helt spiknykter alls)
chill i baren och mys i sängen ;)
förresten, sara dawn finer gick bara vidare pga sina brutala bröst.
lite åkning idag och nu är det wipeout och snart beck!! :D

Sen ät ja utmanad av både sussan och malin :)

Tre jobb jag har haft: badvakt i byske, liftvärd i sälen och nu grillbiträde korvis
Tre platser jag har bott på: boden sälen skellefteå och bure, men de blir väl 4a?
Tre saker jag gillar att se på TV: csi, beck och självklart MELODIFESTIVALEN:D
Tre favoriträtter: fläskkotletter med beasås ketchup och hasselbackspotatis, öl och chips, mammas mat, alla kategorier.
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: hultsfred, uppsala och karlstad och österrike helst alla på samma gång.
Tre personer jag utmanar: Stina, karro och jojo

Kommentarer
Postat av: Malin

Postat av: Malin

Jag önskar också att du vore i Karlstad!!! :D

2009-03-09 @ 18:57:08
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: sara

Åh! så himla kul!! Jag visste inte att du skulle fotas!! Till deras reklambilder typ eller?



Pussen!

2009-03-11 @ 21:40:14
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback