hej tjo slå klackarna i taken

De e nått visst med saker man inte får eller, okej inte orkar fixa. Är helt fantastiskt sugen på BJ-glass!  särskilt cockie dough. Men orkar i princip inte röra mig, tur jag hade lite krokant i frysen ;)

Nu har ja även bytt piller, får se vad som händer nu, dom va billigare än dom andra :) fungerar typ på samma sätt, jag hoppas dom e bra och att dom inte har dumma bieffekter, där var ju neovletta bra förutom på en punkt.

Lite jobb idag, sen snabbvisit på gymmet sen stan med emelie o sen hem o laga middag :)
o nu glasstajm o 200e avsnittet av CSI :)

Kommentarer
Postat av: sara

akta dig bara för dom kan säga att det är samma men det kan vara ngn liten sak som är annorlunda... Det sa iaf apoteklaren till mig.. man ska alltid ta originalmedicinen... eller den man haft innan som funkar..



Hur verkar låten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback