back to reality

Fy vad det är kallt ute nu för tiden, -21,  hata är ett starkt ord men jag tycker inte alls om när det är såhär!

Blev iaf sminkad igår :) riktigt bra, dock ganska likt de ja brukar ha ;) sen bokade jag tid hos frissan. Kommer bli spännande, lite kort lite långt lite löshår ;) kan bli bra lr, det måste bli bra annars blir ja ledsen.

och åt så jag nästan sprack. Men gott var det :D grekiskpyttipanna MUMMA! :)

Nu ska jag ragga en motorvärmare sen jobba lite.
 
So long mi friends

.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det blev ju råsnyggt!!!



Du, jag har gjort lite efterforskningar, mellan Karlstad och Kalmar (det är väl väldigt nära Hultsfred?) är det 431km, så du kan cykla emellan ;) haha! PUSS

Postat av: Malin

Ps: Sjukt gott med grekisk pyttipanna!!

2009-01-16 @ 13:48:22
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback