erotikonsdag

Tobbe fråga mig, vet du vad det är för dag idag?
neee sa jag, EROTIKONSDAG! ^^

Jobb var de som gällde idag!
skulle eg bara jobba över lunchen men de blev all day..ska inte klaga :) skönt med extra cash!

Hittade gamla dagböcker som folk skrivit på korven satt dels på lunchen o läste lite
och sen även då de va som lugnast

HAHA måste jag ju få tillägga!

Albin och Johanna(tror de va saras sis) som förgyllde mest!

dagen innan jul stod det tex ett sånt här meddelande:
"gaaaaaaaaaaaaaaah mycket med folk! må aids ta dom"

sen va de inlagt en bild på saddam, o i den artikeln stod de: "saddam söker exil, vill flytta till sverige"
ovanför allt, där ngn skrivit själv stod: "Boliden får passa sig." HAHA jätteroligt tyckte jag^^

o min träningsvärk är värre än ngnsin! känner mig som en tant speciellt då jag knappt klara av o skaka pommesen^^ sen har ja upptäckt ett sår på armen, gissar de e kisse? men antingen tror väl folk ja tatt svinis lr att ja e knarker. o knarker de e vad ja är...

...pepparkaksknarker! >:D



10 biljetter, jag tobbe ante stina sus emma mange emelie sara o andreas b!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grandeeee!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback