Flickan som lekte med elden.

Jag tror den kan vara jävligt bra! såg just trailern, har inte läst boken o de hade ja väl kanske inte tänkt heller :]
är väldigt sugen på se den, även om den inte fått lika höga betyg som män som hatar kvinnor. 
Samtidigt som man kanske ska bilda sig sin egna uppfattning och de får bli efter utlandet! Eftersom den har premiär 18 september!

sen ska jag nog ta mig ner på stan och köpa mig en bok! ja, du hörde rätt^^
kommer en film i februari, shutter island. Den är baserad på boken "patient 67" den ska ja läsa! borde hinna innan februari;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag måste också se den!

Både bladet och expressen har gett den gögre betyg än män som hatar kvinnor =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback