Chillin

I helgen har jag en liten mini weekend :)
ledig lör sön och mån! inte illa ändå:D har visseligen varit ledig 4 dar denna månad förutom dessa då^^ så kanske är välförtjänt? vad vet jag ;)

sov ut imorse, drömde knepigheter vaknade chilla med tobben.
Sen for vi på fotbollsmatch, o missade hela^^ när vi kom fram va de slut:P

sen blev de film lite censurerat o sen middag :)

resten av kvällen tillbringade jag o sara på max, sen drog vi vidare till mitt hus o pillade på dator, o nu e jag all by my self i typ 2 timmar till kanske!

o för den som undrar drar vi till aiya napa den 14e september :) ja o tobben! lite 1000lappar fattigare, men kanske är värt de ändå;) va som sagt 6 år sen ja va utomlands senast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback