På hösten ska de vara helt svart.

Japp, nu mina vänner finns det ingen slinga kvar. Nu är det höst, då ska det vara en färg!
Dvs för min del svart.

Fick ett roligt sms imorse btw, skrattade lite för mig själv :)

Sen e ja lite smått förbannad på jävla lila bär! upptäckte efter typ 40 minuter på stan att jag var alldelens lilaprickig i baken (min tröja var såklart vit) Då satte jag fart hem mot cyklen, enda problemet var just cykeln, det var en massa lila prickar på den...antingen e de ngn ungjävel som varit rolig eller så har det blåst rätt löst i natt. Damn iaf...tur det finns klorin!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så fiiin! :D

Postat av: stina

vad fint det blev! =)

2008-09-09 @ 20:05:25
Postat av: sus

Oh fiint :D

2008-09-10 @ 18:55:40
URL: http://edwardd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback