Dear mr. President.

Jag måste säga att Pink är cool.

Dels e hon cool, sen säger hennes texter rätt mkt. Se videon dear mr president på youtube.
Eller tänk på texterna i hennes låtar, dom säger endel faktiskt, i dom flesta låtar iaf.
Hon ska jag se live ngn gång, ngn som hänger på?

Sen e ja ledsen jag missade efterlyst igår...ska se om de inte går titta på internet...mkt spännande igårdagens program!

Grått väder idag med. SUCK. men men ledig idag iaf, asskönt på ett sätt..
fika på stan med yster. Sen får vi se vad som händer!

"Dear Mr. President
Were you a lonely boy (were you a lonely boy)
Are you a lonely boy (are you a lonely boy)
How can you say
No child is left behind
We're not dumb and we're not blind (we're not blind)
They're all sitting in your cells
While you pave the road to hell"

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag följer lätt med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback