jag förstår ingenting

läste på en blogg nyss, kvinnan hade köpt en plånbok på hms nya comme le garcons
och de e typ 100 kommentarer, ååh vilken fin plånbok¨, ååh vad söt

hallå sverige de e ffs en PLÅNBOK som ser ut som typ vilken som helst?:P hade varit lite bättre om de varit typ en jacka eller en assnygg tröja....tycker åtminstone jag ^^


sitter på jobbet o har rast, och börjar bli less på min kropp, antingen e de de ena problemet o försvinner de kommer de andra....JAG FÖRSTÅR INGENTING. o ringer man barnmorskan så har hon inget vättigt att säga.

men men eliten på korvis idag, vpp, dvs verran pea petter ;)


Kommentarer
Postat av: pea

....eliten i morgon också babe =D

hoppas det löser sig med det ena och det andra! you know. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback