as we go on

Jag vet eg inte varför jag blir som jag blir ibland, klump i magen sur o ilsk...o sen släpper det inte heller föränn det släpper. Som huvudvärk ungefär, fast det går inte ta ngt piller mot det direkt, och nej det är inte pms det vet jag garanterat, Jag vet nog eg också vad det beror på, men tänker man sen efter är det oftast så fånigt så det håller jag för mig själv, o låter mig vara sur. Men varför det blir så förstår jag inte. Finns ingen direkt anledning, saker o ting ändras ju. Man kan inte dra allt över en kam.

och jag blev rätt låg av att mina bästa vänner drar, två redan förra året o en igår..men men, glvp: gilla läget var positiv.

Sen måste jag ju säga till lars* att SKÄRP DIG du börjar se ut som en MES! Vad händer????!!


*lars är inte personen i textens riktiga namn.

Ska nog bränna lite pengar idag, på skor :) har kommit fram till att jag förtjänar dom!

Kommentarer
Postat av: Sara

suddasuddasudda bort din sura min!



Saknar dig!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback